Informujemy, że z dniem 31 stycznia 2023 r. Serwis internetowy SoftOnet.pl dalej określany jako "Serwis", działający pod adresem https://softonet.pl/ zostanie zamknięty.
Administrator Serwisu informuje, że:
Z dniem 31 stycznia 2023 r. zakończy się świadczenie wszystkich usług Serwisu SoftOnet.pl. Ważną przyczyną uzasadniającą wypowiedzenie jest zamknięcie Serwisu.
Administrator danych osobowych Użytkowników Serwisu SoftOnet.pl - Ringier Axel Springer Polska sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie zapewnia realizację praw podmiotów danych osobowych przez cały okres świadczenia usług Serwisu. Szczegółowe informacje znajdziesz w Polityce Prywatności.
Administrator informuje, iż wraz z zamknięciem Serwisu, dane osobowe użytkowników Serwisu zostaną trwale usunięte ze względu na brak podstawy ich dalszego przetwarzania. Proces trwałego usuwania danych z kopii zapasowych może przekroczyć termin zamknięcia Serwisu o kilka miesięcy.
Bijatyka stworzona przez niezależnego dewelopera, w której kierujemy poczynaniami zwierzęcego awatara kontrolującego moc żywiołów ognia, wody, powietrza lub ziemi. Doceniona za rozgrywkę oraz dołączone moduły treningowe, co sprawia, że Rivals of Aether jest idealną grą dla kogoś, kto chce rozpocząć swoją przygodę z grami platformowymi z elementami bijatyki.
Gra oferuje kilka trybów pojedynków np. 1 na 1, 2 na 2, lub każdy z każdym. Oprócz tego dostępny jest tryb fabularny, który pozwoli poznać historię każdego z bohaterów oraz odkryć tajemnice Aetheru. Dla miłośników wyzwań przygotowano tryb ABBYS, gdzie przyjdzie nam się zmierzyć z kolejnymi falami przeciwników cieni, zarówno solo, jaki i z towarzyszem. Rivals of Aether to gra nastawiona na rozgrywki turniejowe online, gdzie będziemy mogli zmierzyć się z graczami z całego świata, a swoje osiągnięcia obserwować na rankingowej tablicy wyników. Dostępne są także samouczek oraz tryb treningu, gdzie odpowiednio będziemy mogli szlifować swoje umiejętności od najprostszych do najtrudniejszych zagrań, lub dostaniemy w swoje ręce zaawansowany tryb, w którym wizualnie zostaną zobrazowane obszary trafień oraz informacje pojedynczych klatek animacji.